FAQ

Kako mogu da izmenim svoju narudžbu?

Kada je Vaša porudžbina predata  kurirskoj službi nije moguće izvršiti nikakve izmene. Molimo Vas da nas odmah kontaktirate za izmenu narudžbe. U suprotnom, možete vratiti ili zameniti svoje artikle kada Vam paket stigne. Način povrata u slučaju odustanka od kupovine ili zamene artikla pogledajte ovde.

Koji je status moje porudžbine?

Nakon uspešnog prijema porudžbine Vašu narudžbu obrađujemo. Predajemo kurirskoj službi i putem e-maila i sms poruke šaljemo broj pošiljke koju možete pratiti ovde.

Ko plaća trošak dostave u slučaju zamene ?

Trošak dostave (poštarine) u slučaju zamene snosi kupac.

Kako da naručim?

U internet prodavnici odaberite proizvod, boju i veličinu i klikom na dugme dodajte u korpu. U sledećem koraku ispunite sva obavezna polja sa ličnim podacima neophodnim za isporuku robe i obavezno potvrdite da ste saglasni sa opštim uslovima kupovine i politikom privatnosti nakon što ste ih pročitali. Potvrdite narudžbu i očekujte potvrdu porudžbine na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Kako da izaberem veličinu?

Iznad prikazanih veličina proizvoda nalazi se "Vodič za veličine".

Koji je rok isporuke?

Rok isporuke je 1-2 dana, osim vikendom i praznicima (kao i u slučaju povećanog broja narudžbi za vreme trajanja posebnih akcija). Sve narudžbe izvršene do 13 časova se pakuju i šalju istog dana, dok se narudžbe pristigle posle 13 časova pakuju i šalju naredni radni dan.

Pogrešio/la sam prilokom narudžbe, kako da je korigujem?

Pišite nam na mail office@tyroactivemind.com ili pozovite broj telefona +381 69 22 33 440.

Kako da otkažem narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte i sms poruke da je narudžba kod kurira, porudžbina se može otkazati tako što ćete nas kontaktirati na e-mail office@tyroactivemind.com ili telefon  +381692233440.

Reklamacija ili zamena?

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja ustanovili da isporučena roba nije ista kao u Vašoj narudžbi ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h.

Molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i slično) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo da nas kontaktirate telefonom ili na e-mail.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

U slučaju da ste nakon prijema proizvoda utvrdili da je poslat pogrešan ili eventualno oštećen, reklamaciju ovog artikla možete izvršiti o našem trošku. Neophodno je da nas obavestite putem e-maila ili telefona u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke koja je predmet reklamacije. Kupac koji je uložio reklamaciju na određeni proizvod, odgovor i obaveštenje o daljem postupanju povodom navedene reklamacije, može očekivati u roku od 8 dana.

Ceo postupak reklamacije artikla vidite na stranici: Uslovi kupovine i isporuke.

Ukoliko ste po prijemu porudžbine ustanovili da Vam neki od artikala ne odgovara u veličini, boji, modelu ili kroju možete izvršiti zamenu artikla u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.

Rok za realizaciju postupka zamene je 14 dana od dana prijema: pošiljke zamenskog artikla, fiskalnog račun (ili kopije istog) i popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.

Ceo postupak zamene artikla vidite na stranici: Uslovi kupovine i isporuke. 

Da li postoji uslov za besplatnu dostavu?

Pravo na besplatnu dostavu ostvarujete ako poručite proizvod/e u iznosu preko 6.000,00 dinara.

Koji su načini plaćanja?

Plaćanje se može izvršiti pouzećem ili karticom na sajtu.

Zaboravio/la sam lozinku za pristup nalogu. Šta da radim?

Ukoliko ste zaboravili lozinku potrebno je da kliknete na opciju "Zaboravljena lozinka?" i da unesete Vaš e-mail.

Nakon toga će Vam stići e-mail sa jedinstvenim potvrdnim linkom i na toj stranici ćete moći setovati novu lozinku.

Problem sa artiklom iz narudžbe

Da biste izvršili zamenu, odustali od kupovine, prijavili reklamaciju, prijavili artikal koji nedostaje ili izvršili bilo kakve izmene u Vašoj narudžbi, kontaktirajte korisničku podršku koristeći jedan od načina kontakta na dnu ove stranice.

Kako da napravim svoj nalog

Da biste saznali kako da se registrujete na sajtu tyroactivemind.rs kliknite na ovaj link i pri dnu teksta pronaćićete neophodne korake za kreiranje ličnog naloga. Ako se ipak ne snađete, slobodno nas pozovite na broj telefona 069 22 33 440.

Ukoliko i dalje nisi rešio poteškoću, kontaktiraj nas.

Email

Piši nam ako imaš dodatnih pitanja, a mi ćemo ti odgovoriti prvom prilikom.

Poziv

Ponedeljak - petak 08:00AM do 03:00PM
Premium materijali
Brza isporuka
Povraćaj robe u roku od 14 dana
Sigurna kupovina