Uslovi kupovine i isporuke
USLOVI KUPOVINE I ISPORUKE
Dobrodošli na sajt www.tyroactivemind.rs
UPUTSTVO ZA ONLINE KUPOVINU
Poručivanje putem sajta www. tyroactivemind.rs je veoma jednostavno. Kao i u fizičkim prodavnicama, potrebno je da pronađete artikal koji želite da poručite. Nakon izbora odgovarajuće boje i veličine, klikom na dugme “Dodaj u korpu” željeni artikal dodajete u “U korpu”. Potvrdom na dugme "Završi kupovinu" pojaviće se stranica "Korpa". Ovde možete dodati još artikala klikom na “Dodaj još proizvoda“. Ukoliko neki od artikala iz Vaše korpe ipak ne želite da poručite, možete to uraditi klikom na dugme “Izbaci iz korpe”. U ovom koraku možete uneti promokod ukoliko ste stekli pravo na njegovo korišćenje.
Nakon provere dodatih artikala izaberite opciju “Završi kupovinu”. Potom se otvara stranica „Informacije za slanje“ gde nakon izbora vrste plaćanja upisujete Vaše tačne podatke za isporuku:
- Ime i prezime;
- E-mail adresa;
- Broj telefona;
- Ulica;
- Broj;
- Stan;
- Poštanski broj;
- Mesto;
- Napomenu, ako imate poruku koju želite da nam prenesete vezano za narudžbu.
Nakon izbora načina plaćanja (Pouzećem, Karticom) i obaveznog izbora opcije “Prihvatam uslove kupovine i isporuke” pošto što ste se upoznali sa istima (kliabilan link za Uslove kupovine i isporuke), klikom na “Završi svoju kupovinu” uputili ste zahtev za kupovinu željenog artikla. Molimo Vas da sačekate da Vam se učita stranica zahvalnica i da u tih par trenutaka ne napuštate stranicu.
Nakon uspešno kreirane porudžbine biće Vam poslata automatska e-mail poruka – “Primljena porudžbina #”, na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Ovaj e-mail je samo potvrda da su ispunjeni svi preduslovi da porudžbina bude dalje procesuirana od strane službe internet prodaje internet prodavnice www.tyroactivemind.rs, i isti ne predstavlja zaključenje ugovora o prodaji robe. Po završetku obrade porudžbine, prosledićemo Vam e-mail obaveštenje da je Vaša porudžbina spakovana i spremna za slanje ili obaveštenje ukoliko poručeno nismo u mogućnosti da isporučimo.
Služba internet prodaje nastojaće da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal/artikle.
Ukoliko nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal/le, pozvaćemo Vas na broj telefona koji ste ostavili ili poslati e-mail u kojem Vas obaveštavamo da poručeni artikal/li više nije dostupan. Ukoliko nam odgovorite da pošaljemo ostele artikle/le iz narudžbe, poslaćemo ih i od rezervisanog iznosa za koji je Vaša platna kartica zadužena biće preuzet samo iznos koji odgovara vrednosti dostupnih artikala.
Ako ste izabrali plaćanje pouzećem, biće Vam naplaćen iznos za poslate artikle.
Nakon što služba internet prodaje sve artikle iz porudžbine pripremi za slanje, spakuje i otpremi kurirskom službom, dobićete e-mail sa naslovom „Paket za porudžbinu # je predat kurirsloj službi Bex”, kojim Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina potvrđena i preuzeta od strane kurirske službe. Takođe, poslaćemo i SMS obaveštenje na broj telefona koji ste ostavili. Nakon dostavljanja ovog e-mail-a (i SMS poruke) od strane Inexall Company doo (Tyro) smatra se da je zaključen ugovor o prodaji robe između potrošača i Inexall Company doo. Ugovor o prodaji na daljinu možete preuzeti OVDE.
Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamike prodaje, postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni artikli više ne bude raspoloživ u našem magacinu.
NAČIN PLAĆANJA
Dostupne opcije za plaćanje putem internet prodavnice www.tyroactivemind.rs na su:
Pouzećem:
- Plaćanje gotovinom kuriru u trenutku isporuke;
Platnim karticama:
- Plaćanje platnim karticama u trenutku kreiranja porudžbine: Visa, Amex, Dina, Mastercard ili Maestro platnim karticama ukoliko su iste odobrene za online plaćanja od strane banke izdavaoca. Prilikom plaćanja platnom karticom nakon što kupac završi porudžbinu biće usmeren na stranicu Banca Intesa na kojoj vrši unos podataka sa platne kartice i obavlja plaćanje. Ukoliko je transakcija uspešno obavljena potrošač će biti ponovo usmeren na stranicu www.tyroactivemind.rs sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju neuspešne transakcije potrošač će dobiti informaciju o neuspešom plaćanju i moći da pokuša ponovo ili odabere drugi način plaćanja. Prilikom plaćanja platnim karticama ukupan iznos poručene robe biće rezervisan na računu kupca i naplaćen u trenutku kada porudžbina bude poslata od strane prodavca. Ukoliko porudžbina nije dostupna u celosti, od rezervisanog iznosa za koji je Vaša kartica zadužena biće preuzet samo iznos koji odgovara vrednosti dostupnih tj. poslatih artikala. Iz sigurnosnih razloga, podaci o Vašoj platnoj kartici su vidljivi samo pružaocu platnih usluga kao procesoru kartica, pa se kompletan proces naplate obavlja na stranicama pružaoca platnih usluga.
ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
IZJAVA O KONVERZIJI
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
POVRAĆAJ SREDSTAVA
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Inexall Company doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
DOSTAVA PORUDŽBINE
Cena isporuke na teritoriji Srbije iznosi 300 RSD ukoliko je vrednost porudžbine ispod 6.000 RSD, dok je za porudžbine iznad 6.000 RSD dostava besplatna.
Izuzev pretprodaje, porudžbina se isporučuje u Srbiji u roku od 1 do 3 radna dana, ne računajući vikend i dane praznika (kao i u slučaju povećanog broja narudžbi za vreme trajanja posebnih akcija) od dana kreiranja porudžbine, putem kurirske službe Bex Express, na način kako je to definisano u Uslovima kupovine i isporuke;
Na dan kada kurir preuzme Vašu pošiljku poslaćemo SMS poruku obaveštenja sa brojem i linkom za praćenje pošiljke.
Isporuka se vrši svakog radnog dana između 8-17h. Na dan isporuke ćete dobiti Viber/SMS obaveštenje od kurirske službe, kako biste znali kada da očekujete isporuku. U trenutku kada kurir bude u blizini Vašeg reona isporuke, uputiće Vam poziv. Ukoliko poziv odbijete ili se iz nekog razloga ne javite, isporuka pošiljke se odlaže za sutradan. O odlaganju isporuke za naredni radni dan bićete obavešteni putem Viber/SMS obaveštenja od strane kurirske službe. *Ukoliko je Bex blokiran u Vašoj Viber aplikaciji, obaveštenje ne može biti poslato.
Ukoliko Vam je potrebno više informacija o statusu Vaše pošiljke možete nas kontaktirati svakog radnog dana u periodu od 08:00 do 14:00 časova putem telefona:
+381 69 22 33 440
Ili nam se obratite putem e-mail-a: office@tyroactivemind.com
KONTROLA DOSTAVE
Odmah po isporuci pošiljke Tyro, kupac je dužan da pažljivo proveri:
- Da li je ambalaža oštećena
- Da li broj pošiljke na paketu odgovara broju navedenom u dokumentaciji.
Kupac mora odmah obavestiti kurira ako postoji bilo kakva šteta na pakovanju ili na proizvodu.
U slučaju oštećene pošiljke kupac mora kontaktirati Prodavca il dati pojedinosti. U slučaju lošeg kvaliteta ili oštećenog proizvoda klijent ima pravo na hitan povrat novca po prijemu fotografije koja prikazuje oštećeni proizvod na mail ili Viber Prodavca.
ODUSTANAK OD KUPOVINE – ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS", br. 88/2021) kupovina preko prodajne internet stranice www.tyroactivemind.rs smatra prodajom na daljinu.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana od dana kada roba dospe u njegovu državinu, odnosno državinu trećeg lica koje je odredio potrošač, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim direktnih troškova vraćanja robe.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora slanjem:
- robe koju želi da vrati;
- popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu*;
- fiskalnog računa (originalni ili fotokopija).
*Za svaki vraćeni artikal potrošač šalje po jedan primerak popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.
Napomena: Broj lične karte (Tehničko uputstvo za administrativni i tehnički pregled funkcionalnosti ESIR-a ili L-PFR-a, Verzija 1.13 9.6. Promet Refundacija (PR) u slučaju povraćaja novca kupcu. Povraćaj novca kupcu za već kupljenu robu ili uslugu ili odustajanje od kupovine u slučaju prethodno plaćenog avansa, obveznik fiskalizacije evidentira izdavanje fiskalnog računa Promet Refundacija (PR) ili Avans Refundacija (AP), pri čemu unosi: Identifikaciju kupca (broj lične karte ili drugi dokument u skladu sa šifarnikom za identifikacijom kupca).
S obzirom da je lične podatke moguće obrađivati isključivo uz prethodnu saglasnost potrošača – Zakon o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018), ovom prilikom obaveštavamo potrošače da je za povraćaj novčanih sredstava ili zamenu neophodno u Obrascu za odustanak od kupovine/Reklamacionom listu napisati broj lične karte. Obrada ovog podatka je potrebna radi usaglašavanja sa pravnim i zakonskim obavezama kojima podležemo kod Poreske uprave.
Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu potrošaču se automatski šalje na e-mail adresu prilikom završetka kreiranja porudžbine. Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu možete preuzeti OVDE.
Potrošač snosi troškove vraćanja robe kurirskom službom po izboru, osim u slučajevima kada potrošač dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Artikal koji želite da vratite šaljete kurirskom službom po izboru o Vašem trošku na adresu:
Inexall Company doo
Dušana Krnajskog 1
24000 Subotica
+381 69 22 33 440
O prijemu Vaše pošiljke obavestićemo Vas elektronski, putem e-mail-a ili telefona. Rok za realizaciju postupka odustanka od ugovora je 14 dana od dana prijema pošiljke artikla fiskalnog računa i popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.
Ukoliko ustanovite da je Vaš artikal neispravan ili pogrešan molimo Vas da nas bez odlaganja kontaktirate putem telefona:
+381 69 22 33 440
Ili nam se obratite putem e-mail-a: office@tyroactivemind.com
Korisnička podrška će Vas uputiti u dalju proceduru, organizovati preuzimanje neispravanog ili pogrešnog artikla o trošku trgovca. Molimo Vas da ovakve pošiljke ne šaljete samostalno sa otkupom ili o svom trošku.
Trgovac je dužan da o prijemu obrasca i vraćene robe bez odlaganja obavesti potrošača u elektronskoj formi. Trgovac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema vraćene robe i popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.
Potrošač je saglasan sa cenom i uslovima isporuke, i prihvata da snosi troškove isporuke u slučaju povraćaja robe, što znači da će potrošaču, u slučaju povraćaja robe, biti vraćen plaćeni iznos za kupljenu robu, bez troškova isporuke robe.
Proizvod koji se vraća mora biti u originalnoj ambalaži i bez vidljivih tragova korišćenja, sa originalno zakačenom etiketom, sa svom pratećom dokumentacijom (popunjenim obrascem za odustanak od ugovora na daljinu i kopijom fiskalnog računa ili originalnim fiskalnim računom) u suprotnom potrošač nema pravo na odustanak od ugovora. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvrđuje ovlašćeno lice kompanije Inexall Company doo., te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom potrošača u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje novca i proizvod će biti vraćen potrošaču o njegovom trošku.
Potrošač nema pravo na odustanak od ugovora, na osnovu člana 36. Zakona o zaštiti potrošača, u slučaju:
- isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.
Dakle, potrošač nema pravo na odustanak od ugovora ukoliko je reč o donjem vešu, kupaćim gaćama, kupaćim kostimima, čarapama. U slučaju da je proizvod otpakovan pretpostavlja se da je isti korišćen, zbog čega potrošač nema pravo da odustane od ugovora na daljinu.
UPUTSTVO ZA ZAMENU ARTIKLA
Ukoliko ste po prijemu porudžbine ustanovili da Vam neki od artikala ne odgovara u veličini i boji možete izvršiti zamenu artikla u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke, tj. kada roba dospe u Vašu državinu, odnosno državinu trećeg lica koje ste odredili.
Artikal koji podleže zameniti ne sme biti nošen, prljav i bez originalno zakačene etikete.
Kako bismo za Vas kreirali zamensku porudžbinu molimo Vas da nas kontaktirate putem telefona:
+381 69 22 33 440
Ili putem e-mail-a: office@tyroactivemind.com
Molimo Vas da naglasite tačne informacije o proizvodima koje želite da zamenite. Potrebno je da nam izdiktirate ili napišete sledeće informacije:
- Broj Vaše porudžbine;
- Naziv, veličinu i boju proizvoda koji želite da zamenite;
Pravo na zamenu možete ostvariti slanjem:
- robe koju želite da zamenite;
- popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu*;
- fiskalnog računa (originalni ili fotokopija).
*Za svaki zamenski artikal potrošač šalje po jedan primerak popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.
Napomena: Broj lične karte (Tehničko uputstvo za administrativni i tehnički pregled funkcionalnosti ESIR-a ili L-PFR-a, Verzija 1.13 9.6. Promet Refundacija (PR) u slučaju povraćaja novca kupcu. Povraćaj novca kupcu za već kupljenu robu ili uslugu ili odustajanje od kupovine u slučaju prethodno plaćenog avansa, obveznik fiskalizacije evidentira izdavanje fiskalnog računa Promet Refundacija (PR) ili Avans Refundacija (AP), pri čemu unosi: Identifikaciju kupca (broj lične karte ili drugi dokument u skladu sa šifarnikom za identifikacijom kupca).
S obzirom da je lične podatke moguće obrađivati isključivo uz prethodnu saglasnost potrošača – Zakon o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018), ovom prilikom obaveštavamo potrošače da je za povraćaj novčanih sredstava ili zamenu neophodno u Obrascu za odustanak od kupovine/Reklamacionom listu napisati broj lične karte. Obrada ovog podatka je potrebna radi usaglašavanja sa pravnim i zakonskim obavezama kojima podležemo kod Poreske uprave.
Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu potrošaču se automatski šalje na e-mail adresu prilikom završetka kreiranja porudžbine. Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu možete preuzeti OVDE.
Ukoliko na stanju imamo Vaš željeni zamenski artikal kreiraćemo zamensku porudžbinu. Automatsko obaveštenje o kreiranoj zamenskoj porudžbini biće Vam poslato na e-mail iz prethodno kreirane porudžbine. Ukoliko želite da izmenite adresu za isporuku zamenskog artikla molimo Vas da naglasite u telefonskom razgovoru ili putem e-mail-a. U slučaju postupka zamene potrošač snosi troškove vraćanja i isporuke zamenskog artikla. Ukoliko trenutno na stanju nemamo artikal za koji želite da izvršite zamenu, sredstva za vraćeni artikal će biti uplaćena na karticu sa koje je izvršeno plaćanje ili na tekući račun potrošača za plaćanje pouzećem.
Artikal koji želite da zamenite šaljete kurirskom službom po izboru o Vašem trošku na adresu:
Inexall Company doo
Dušana Krnajskog 1
24000 Subotica
+381 69 22 33 440
O prijemu Vaše pošiljke obavestićemo Vas elektronski, putem e-mail-a ili telefona. Rok za realizaciju postupka zamene je 14 dana od dana prijema pošiljke zamenskog artikla, fiskalnog račun (ili kopije istog) i popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.
SAOBRAZNOST
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Inexall Company doo je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Inexall Company doo je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2 (dve) godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ukoliko nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. Sve troškove koji se neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Inexall Company doo.
REKLAMACIJA
Reklamaciju za bilo koji proizvod koji potrošač kupi putem naše internet prodavnice www.tyroactivemind.rs može izjaviti ukoliko je proizvod zaprimljen sa pogrešno obračunatom cenom ili nekim drugim nedostatkom. Potrošač ostvaruje svoja prava po osnovu saobraznosti u roku od 2 (dve) godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Reklamaciju za kupljenu robu putem internet prodavnice www.tyroactivemind.rs potrošač može izjaviti:
- pozivom na sledeće brojeve telefona +381 69 22 33 440
- putem e-mail-a: office@tyroactivemind.com
Po prijemu poziva ili e-mail-a u dogovoru sa potrošačem zakazaćemo preuzimanje proizovoda koji potrošač želi da reklamira. Preizimanje spakovanog proizvoda obaviće kurir kurirske službe Bex o našem trošku, radnim danima u terminu od 08:00 do 17:00 časova. Uz proizvod koji se šalje na reklamaciju potrebno je spakovati i popunjeni Reklamacioni list i kopiju ili originalni fiskalni račun. Proizvod koji se reklamira vratiti čist i uredan, sa originalno zašivenom neoštećenom etiketom.
Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.
Po prijemu reklamiranog proizvoda potrošača obaveštavamo elektronskim putem o broju pod kojim je reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija kao i o datumu prijema reklamiranog proizvoda. Evidenciju o primljenim reklamacijama trgovac čuva 2 (dve) godine od dana podnošenja reklamacije potrošača.
U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije obavestićemo potrošača o ishodu na izjavljenu reklamaciju.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana donošenja odluke na izjavljenu reklamaciju.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor trgovca i počinje da teče iznova kada trgovac primi izjašnjenje potrošača na odgovor trgovca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor trgovca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora trgovca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom trgovca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Ukoliko trgovac donese odluku o prihvaćenoj reklamaciji, obavestićemo potrošača elektronskim putem i preduzeti mere u skladu sa zahtevom potrošača koji je naveden u Reklamacionom listu. Elektronskim putem šaljemo i skeniranu odluku na izjavljenu reklamaciju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana donošenja odluke na izjavljenu reklamaciju. Ukoliko se potrošač odluči za povrat sredstava, sredstva za porudžbine plaćene platnom karticom uplaćuju na isti način, dok se za porudžbine plaćene pouzećem sredstva uplaćuju na tekući račun koji je potrošač naveo u Reklamacionom listu. Konačan rok u kome će sredstva biti vraćena potrošaču na karticu zavisi isključivo od od politike poslovanja banke izdavaoca kartice.
Ukoliko trgovac donese odluku o neprihvaćenoj reklamaciji, potrošača će obavestiti o ovoj odluci elektronskim putem uz skeniranu odluku na izjavljenu reklamaciju. Trgovac je dužan da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i nadležnim telima za vansudsko rešavanje sporova. Reklamirani artikal biće poslat kurirskom službom na adresu koja je navedena u Reklamacionom listu. Ukoliko potrošač iz nekog razloga ne zaprimi pošiljku, dostava će biti pokušana još jednom. Ukoliko potrošač odbije uručenje reklamiranog artikla, trgovac će isti artikal čuvati 30 dana od datuma kada je pokušano uručenje, nakon čega će isti artikal dati na rashood.
Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2(dve) godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.
VANSUDSKO REŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Potrošački spor se može rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno ih objavljuje. Dostupna je na adresi: https://www.zastitapotrosaca.gov.rs/
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se pored ostalog:
- u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
- za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
- na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
- na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
- u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
REGISTRACIJA NA TYRO WEB SHOP – VAŠ LIČNI PROSTOR ZA PREDNOSTI I POVEZANOST
Registracija na Tyro webshop donosi Vam konkretne benefite – uz Vaš lični nalog, prvi dobijate informacije o novim kolekcijama, popustima i posebnim ponudama, kao i pristup personalizovanom sadržaju koji će Vam pomoći da lakše birate i pratite svoje narudžbine.
Kako da se registrujete – jednostavno i brzo:
-
Kliknite na “Registruj se” u gornjem desnom uglu stranice.
-
Unesite osnovne podatke – ime, prezime, e-mail adresu i lozinku po izboru.
-
Potvrdite registraciju klikom na dugme i proverite svoj e-mail radi verifikacije naloga.
-
Prijavite se na svoj profil i počnite da koristite sve prednosti Tyro naloga.
Šta dobijate registracijom?
-
Prvi saznajete o novim proizvodima i ekskluzivnim ponudama.
-
Lakši pregled narudžbina i statusa isporuke.
-
Bržu kupovinu uz sačuvane podatke.
-
Personalizovane preporuke u skladu sa Vašim navikama i interesovanjima.
-
Posebne loyalty benefite za članove – u pripremi.
Registrujte se već danas i učinite Tyro iskustvo još ličnijim, bržim i jednostavnijim.
ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA
U ime Inexall Company doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Inexall Company doo (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
TIPOGRAFIJA NA WEB SAJTU
Na web sajtu sav tekstualni deo koristi tipografiju Eudoxus Sans, na LINKU.